Adres: 1170. CADDE (ESKİ 14) 4 79
Tel 1: 0312 999 77 44
Faks:
Email 1: bilgi@312webtasarim.com
Web: https://www.312webtasarim.com/
Özetle, bir arama yapan kişinin Google’da kullanabileceği bazı anahtar kelimeler seçip ardından bu anahtar kelimelere göre SERP’de görünecek bir reklam oluşturun.
Elbette, muhtemelen bu terimleri kullanan insanlara reklam vermek isteyen tek şirket olmayacaksınız. Rakip şirketler aynı arama terimi için teklif verebilir.Elbette, muhtemelen bu terimleri kullanan kişilere reklam vermek isteyen tek şirket olmayacaksınız. Rakip şirketler aynı arama terimi için teklif verebilir. Reklamınızın görünmesini istiyorsanız, bir arama yapan reklamınızı her tıkladığında Google Reklamları’nı ne kadar ödemek istediğinize ilişkin olarak diğer pazarlamacılara teklif vermeniz gerekir.Tıklama başına ne kadar fazla ödeme yaparsanız, reklamınızın arama sonuçlarında görünme olasılığı o kadar yüksektir (bu nedenle ücretli arama genellikle Tıklama Başı Ödeme anlamına gelen PPC olarak adlandırılır).Bununla birlikte, bu büyük bir durumdur, ancak diğer gerçek zamanlı teklif modellerinden farklı olarak, yalnızca dikkate alınan en yüksek teklif değildir. Reklamınızın SERP’de ne kadar yüksek göründüğünü ve gösterilip gösterilmediğini belirlemek için Google, bir 'Reklam Sıralaması' olarak adlandırılan bir şey atar.
Tüm diğer şeyler eşit, anahtar kelimeleriniz, reklam metniniz ve açılış sayfalarınız ne kadar alakalı olursa, Kalite Puanınız o kadar yüksek ve reklam sıralamanız da o kadar yüksek olur.