Adres: UZAYÇAĞI CAD. 1271. CADDE (ESKİ 906) 66 1-C
Tel 1: 0 (312) 354 35-02
Faks:
Email 1: info@egeulasim.com.tr
Email 2: ankara@egeulasim.com.tr
Web: https://www.egeulasim.com.tr/
Ege Ulaşım’ı diğer firmalardan ayıran önemli bir özellik müşteri taleplerine ve şikâyetlerine verdiği önemdir. Müşteri odaklı işletme felsefesi ve müşteri ihtiyaçlarına uygun hizmet seçenekleri ile müşteri memnuniyetinin en yüksek seviyede oluşması hedeflenmektedir. Her müşteri talebi ve şikâyeti merkezimizce değerlendirilmekte ve en kısa sürede sonuçlandırılmaktadır.
Ege Ulaşım üstün çalışma anlayışı ve kaliteli hizmet prensibi ile müşterilerinin adresinden aldığı gönderileri alıcıların adreslerine ulaştırmaktadır. Taşınan bütün gönderiler ek bir ücret alınmadan sigortalanmakta, müşterilere güvenilir ve süratli bir hizmet sunulmaktadır. Taşınan her parça gönderi için şubelerdeki bilgisayarlara işlenmekte ve size verilen numaralarla bütün gönderiler seyahati boyunca elektronik ortamda izlenmektedir.
Sektörel çözümlerimizden yararlanan müşterilerimizle kalite ve üstün hizmet anlayışı ile yetkili kişi tarafından müşterilerimize en az gayretle istedikleri bilgilere, istedikleri formatta ulaşabilmektedirler. Müşterilerimiz kendi ödeme tercihlerine göre istedikleri ödeme türünü kendileri seçmektedirler. Müşterilerimizle hizmet teklifi ile birlikte ortaklaşa kararlaştırılan ödeme periyotlarında fatura ödemeleri vadesinde nakit, banka havalesi veya çek ile tahsil edilir.
EGE ULAŞIM size en iyi ve en güvenli hizmeti en kısa zamanda sunmayı ilke edinmiştir. Ege Ulaşım yetkilileri bu hizmeti verirken istediği kimlik ibrazı veya yetki belgesi sizlerin güvenliği içindir. Gönderiniz ticari gönderi özelliğini taşıyorsa sevk irsaliyesi ve faturasını teslim etmeyi unutmayın.
Ege Ulaşım görevlisi gönderinizi teslim aldıktan sonra size ambar tesellüm fişi verecektir. Bu fiş ve fatura ile gönderinizin adresine ya da isteğinize göre teslim alınacak şubemize ulaşıp ulaşmadığını takip edebilirsiniz. Alıcı kişi tarafından teslim alınmayan gönderiler beş iş günü bekletildikten sonra iade edilir.
Adresten Alım
Gönderilerinizin adresinizden teslim alınmasını istiyorsanız 444 6 343 nolu telefonu arayarak ya da size en yakın şubemize alım bildirerek gönderinizi yapabilirsiniz.
Adrese Teslim
Adresinizden alınan ya da şubemize teslim ettiğiniz gönderileriniz istediğiniz takdirde alıcının adresine teslim edilmektedir. Alıcı adreste bulunamaz ise üzerinde ilgili şube ve yetkili kişi adının bulunduğu ihbar notu bırakılır. Alıcı kişi tarafından teslim alınmayan gönderiler beş iş günü bekletildikten sonra iade edilir.
Şubeden Teslim
Gönderinizin alıcı tarafından ona en yakın şubemizden teslim alınmasını istiyorsanız şubeden teslim hizmetimizden
yararlanabilirsiniz. Gönderinizin Ege Ulaşım şubesinden teslim alınmasını istiyorsanız alıcıya şubemizin adı, adresi ve telefonunu bildirmeniz gerekmektedir.
Ambar Tesellüm Fişi:
Ambar Tesellüm Fişi adresten alım hizmetinin sağlıklı bir şekilde yürütülmesi ve müşteri adresinde gönderi kabulünü sağlayan Maliye Bakanlığı bandrollü resmi bir evraktır. 3 nüsha olarak tanzim edilir.
Peşin Ödeme Fatura (PÖ)
Taşıma ücretinin gönderici tarafından çıkış merkezinde ödeneceği gönderiler için düzenlenen faturadır.
Ücret Alıcıdan Fatura (ÜA)
Taşıma ücretinin alıcı tarafından varış merkezinde ödeneceği gönderiler için düzenlenen faturadır.