Mafsal miller ve tahrik milleri ile vitesten tahrik tekerleklerine iletilir. Genellikle şanzımandan diferansiyele güç aktarımı bir kardan mili ile sağlanır. Bağlantısı çapraz, istavroz mafsal veya kuru mafsallarla yapılır. Eğer arka sabit aksın yaylanması esnasında boylamasına mesafe değişiklikleri meydana geliyorsa, kardan mili iki kısımdan oluşmalıdır. Çoğunlukla çelik borudan imal edilen kardan mili dönüş sırasında gövdeye vibrasyon aktarmamalıdır. Arkadan harekette ve önden harekette tekerleklere iki tane aks mili gider. Direksiyonun dayama yerini ve yayların çalışma mesafesini sağlamak için, önden tahrikte aks mili mafsalları büyük sapma açılarına sahip olmalıdır. Ayrıca büyük direksiyon dayama noktası sırasında, çevirme hareketi akıcı biçimde gerçekleşmelidir ki vibrasyonlar direksiyonu etkilemesin. Bu tip yapılarda kullanılan bağlantı mafsal istavrozu ile yapılmaktadır.